אפיון ועיצוב חווית ממשק משתמש UX/UI



קורס אפיון ועיצוב חווית ממשק משתמש UX/UI
התחייבות לעבודה
מוכר לפיקדון
בפיקוח משרד הכלכלה
המסלול יפתח בקרוב בעוד…
רוצים להשתלב בעולם ה-UX? מלאו את הפרטים:

על הקורס בקצרה
כיוון שמבחן ההצלחה של מוצר דיגיטלי מתרחש במפגש עם המשתמשים, הידע הטכנולוגי אינו מספיק כדי ליצור מוצר וכתוצאה מכך, חברות וארגונים רבים מחפשים דרך בטוחה שתוביל אותם לתכנון של מוצרים שאנשים ועסקים באמת אוהבים.
את הדרך הזו מובילים מאפייני חווית משתמש, שבחרו לעצמם את אחד המקצועות המבוקשים בתעשייה כיום.
את המונח "חוויית המשתמש" (User Experience) טבע לראשונה דונלד נורמן באמצע שנות ה-90. בשנים אלו חלחלה ההבנה כי ממשק המשתמש מהווה רק אספקט מסוים מתוך עולם חוויית המשתמש (User Interface).עולם זה מתייחס גם לעיצוב, ארכיטקטורת המידע, אסטרטגיה, שיווק וטכנולוגיה וגם להיבטים רגשיים, אנושיים ותחושתיים. חוויית משתמש טובה יכולה לחסוך מאמצי הטמעה והשקעה בפעילות ניהול ידע לעידוד השימוש וניהול השינוי.
בשנים האחרונות תחום חוויית המשתמש הפך למשמעותי בכל פתרון מחשובי בכלל, ופתרונות ניהול ידע בפרט, ונתפס כמרכיב קריטי והכרחי.
ג'ון ברייס הדרכה מציגה קורס חדשני לאפיון ועיצוב ממשק וחווית משתמש – UX/UI.
בקורס ילמדו כלים לאפיון מוצרים דיגיטליים: מערכות BackOffice, מצגות, אתרי אינטרנט, אפליקציות ורכיבים דיגיטליים.
הקורס מועבר תוך התמקדות בעקרונות העיצוב הגרפי ושיטות העבודה של עולם הגרפיקה והמדיה הדיגיטלית, בדגש על שיקולים פונקציונליים ומתודולוגיות מחקר שונות המביאות לאפיון איכותי ומדויק של המוצר.
הממשקים הגרפיים מאפשרים תצוגה גמישה יותר בצבעים וגופנים, בהבהרת כוונת הממשק והשימוש בה באמצעות סמלים וצלמיות, ועבודה קלה יותר במחשב. במהלך הקורס נלמד עיצוב טקסט וסמלים מסחריים, איור ממוחשב, פסיכולוגיית צבעים, איזון קומפוזיציות במסכים, עיבוד תמונה, רזולוציות מסכים, עיצוב רספונסיבי ועוד…
בנוסף, נלמד בניית אב טיפוס ועריכת ניסוי פיילוט במטרה להבטיח יצירת ממשק ידידותי למשתמש, נגיש ומעודד עבודה יעילה. כל זאת, בעזרת התוכנות הגרפיות המובילות כיום בשוק, אותן ניתן למצוא בכל חברה מובילה.
מטרות הקורס
- הקניית מיומנות בניהול מחקרי אפיון ועיצוב מוצר דיגיטלי – משלב התכנון ועד לשלב הביצוע.
- הקניית מיומנויות בהקמת מוצרים דיגיטליים – תוך שילוב תכנות ועיצוב בסיסי.
- הפקת תיק עבודות איכותי אשר יסייע בכניסה לעולם העבודה בתחום.
קהל יעד
- המעוניינים להתמקצע בפיתוח מוצרים דיגיטליים: מצגות, אתרי אינטרנט, אפליקציות, מערכות ועוד…
המעוניינים לעסוק בתחום הדיגיטל כעצמאים/ בתעשיות שונות/ חברות היי-טק. - מנהלי מוצר דיגיטלי, יזמים, מומחים לפסיכולוגיה קוגניטיבית, מעצבי גרפיקה לדפוס, מנהלי מערכות מידע
ומתכנתים. - אנשי שיווק ומכירות.

ליווי מקצועי
עיצוב UX/UI הפך למקצוע עצמאי, שבו עוסקים מומחים מתחומים שונים – פסיכולוגיה, הנדסת אנוש, מחשוב, עיצוב גרפי. ידע מעשי מקיף הוא קלף מנצח כיום למציאת עבודה ולקידום בעולם הדיגיטלי והתעשייתי.
כיום מאפיין ומעצב מוצר נדרש להבין בתחומים רבים, דוגמת: פסיכולוגיית משתמשים, מערכות מידע ממוחשבות, עיצוב גרפי ופיתוח רכיבים דיגיטליים. מסלול הלימודים משלב בין כלים מקצועיים לבין התנסות מעשית.
- רקע בסיסי רלוונטי עם העולם הטכנולוגי.
- ידע בהפעלה ובשימוש במחשב.
- שליטה בשפה האנגלית – אנגלית ברמה של 3 יח"ל או לחילופין מבחן ידע.
- מעבר מבדק התאמה של אדם מילא.
לקבלת תעודת גמר מטעם ג'ון ברייס הדרכה יש לעמוד בדרישות הבאות:
- נוכחות ב- 80% מן המפגשים לפחות
- השתתפות ומעבר בהצלחה בבחינות הקורס ובפרויקט
- הגשת תרגילי בית
בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:
- משימות תרגול והתנסות מעשית גם מעבר לשעות הלימוד
- השתתפות בשיעורי הלימוד
- השתתפות במועדי תרגול / תרגול בבית
- הגשת המטלות הניתנות ע"י המדריך
- הגשת הפרויקטים לאורך כל הקורס

- משך הקורס 115 שעות לימוד, במשך כחודשיים.
- 23 מפגשי ערב בין השעות 17:30-21:30.
- הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים.
- המסלול כולל: הכשרה מקיפה בכל התחומים הנדרשים, תרגול רב והתנסות מעשית, סיוע בבניית תיק עבודות, ליווי וסיוע למשתתפי המסלול באיוש המשרות החמות בתעשייה.
- הקורס יתקיים בלימודי און ליין בלבד.

2 – 0
שנות ניסון

15,000 – 12,000

5 – 3
שנות ניסון

22,000 – 15,000

6+
שנות ניסון

27,000 – 23,000
מבוא
נושאים:
- מהות המקצוע
- הבדלים וחשיבות התפקידים באפיון מוצר

שלבי אפיון ממשק
למוצר דיגיטלי
נושאים:
- יעדים ואסטרטגיית המוצר
- יעד עסקי – הבנת הדרישה העסקית

מחקר
נושאים:
- מתודולוגיית מחקר
- שדות מחקר

מחקר קהל יעד
נושאים:
- ניתוח פרופיל המשתמשים – פרסונה וסיפור משתמש:
- ניתוח סוגי המסכים ומהות תפקודם
- ניתוח משימות המשתמשים במסך
- סיפור משתמש
- קוגניציה והנדסת אנוש
קרא עוד


אסטרטגיית אפיון
ואפיון תוכנה
נושאים:
- אסטרטגיית ועקרונות האפיון למובייל – אפיון לפלטפורמות השונות
- אפיון ועיצוב רספונסיבי
- אפיון ממשק לתוכנה:
- סקירת טכנולוגיות ומגמות – HTML5 , PHP ,Client/Server ועוד…

מחקר מוצר
נושאים:
- מחקר שוק מתחרים – כצרכנים וכחוקרים
- פיצוח האסטרטגיה העסקית של העסק
- זיהוי מתחרים והחזקות, חולשות, איומים והזדמנויות עפ"י מודל SWAT
- הבנה ותכנון הקונספט של המוצר

אבטיפוס ראשוני
נושאים:
- תכנון ארכיטקטורת ניווט – Navigation
- סוגי מבנה וארכיטקטורת מידע
- שרטוט סקיצות של המסכים – Wareframes + תכולת רכיבים
- אפיון פונקציונליות וויזואליות הרכיבים
- קבלת משוב מהמשתמשים – Test Usability
- בניית אב טיפוס – Prototype
קרא עוד


עיצובי
נושאים:
- מחקר עיצובי וכלי אפיון – INVISION , ADOBE XD , PHOTOSHOP
- יסודות חוויית המשתמש – סדנת עיצוב ומיתוג עסקי
- מקורות השראה
- מפגש בין אפיון ועיצוב
- יצירת MOCKUP ראשוני לאישור הלקוח
קרא עוד


כלי אפיון
נושאים:
- Adobe XD

בדיקות שמישות
נושאים:
- מתודולוגיות בדיקה
- ולידציות ברמת הלקוח וברמת השרת
- פונקציונליות המוצר על פי תקן ISO 9240
- בדיקת ביצועים – תהליך שיפור למוצר קיים

אפיון ועיצוב
מצגות עסקיות
נושאים:
- כלים למצגות – סדנת ADOBE SPARK
- שיווק:
- הנעה לפעולה, תכנון דפי בית ודפי נחיתה מניעים לפעולה
- מיקרו קופי
- מסכי שגיאה
קרא עוד


Realcase
נושאים:
- הרצאת אורח

*מחיר הקורס אינו כולל תוכנות להתקנה במחשבים האישיים
עיצוב UX/UI הפך למקצוע עצמאי, שבו עוסקים מומחים מתחומים שונים – פסיכולוגיה, הנדסת אנוש, מחשוב, עיצוב גרפי. ידע מעשי מקיף הוא קלף מנצח כיום למציאת עבודה ולקידום בעולם הדיגיטלי והתעשייתי.
כיום מאפיין ומעצב מוצר נדרש להבין בתחומים רבים, דוגמת: פסיכולוגיית משתמשים, מערכות מידע ממוחשבות, עיצוב גרפי ופיתוח רכיבים דיגיטליים. מסלול הלימודים משלב בין כלים מקצועיים לבין התנסות מעשית.
- רקע בסיסי רלוונטי עם העולם הטכנולוגי.
- ידע בהפעלה ובשימוש במחשב.
- שליטה בשפה האנגלית – אנגלית ברמה של 3 יח"ל או לחילופין מבחן ידע.
- מעבר מבדק התאמה של אדם מילא.
לקבלת תעודת גמר מטעם ג'ון ברייס הדרכה יש לעמוד בדרישות הבאות:
- נוכחות ב- 80% מן המפגשים לפחות
- השתתפות ומעבר בהצלחה בבחינות הקורס ובפרויקט
- הגשת תרגילי בית
בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:
- משימות תרגול והתנסות מעשית גם מעבר לשעות הלימוד
- השתתפות בשיעורי הלימוד
- השתתפות במועדי תרגול / תרגול בבית
- הגשת המטלות הניתנות ע"י המדריך
- הגשת הפרויקטים לאורך כל הקורס

- משך הקורס 115 שעות לימוד, במשך כחודשיים.
- 23 מפגשי ערב בין השעות 17:30-21:30.
- הלימודים אינם מתקיימים בחגים ומועדים.
- המסלול כולל: הכשרה מקיפה בכל התחומים הנדרשים, תרגול רב והתנסות מעשית, סיוע בבניית תיק עבודות, ליווי וסיוע למשתתפי המסלול באיוש המשרות החמות בתעשייה.
- הקורס יתקיים בלימודי און ליין בלבד.
דברו ישר עם הבוגרים שלנו
דברו ישר עם הבוגרים שלנו
מחלקת השמה
בוגרי הקורס כבר עובדים!
תעשיית ההייטק מחפשת בוגרי הכשרות מקצועיות, רציניות עם ידע עדכני ורלבנטי לעולם העבודה.
מכללת ג'ון ברייס חיפה מלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לכניסה לעולם העבודה וחושפים אתכם לכל הזדמנויות הקריירה האפשריות!

הכנת
קורות חיים

סדנאות
לחיפוש עבודה

סימולציה
לפני ראיון

דרושים
משרות לבוגרים
בין המעסיקים שלנו:

















בואו גם ללמוד וישר לעבוד
אולי יעניין אותך גם…

שנת 2021 היא השנה של השינויים, העידן החדש שנכנסנו אליו לא מאפשר לכם להיות אנונימיים, במיוחד אם אתם רוצים לחפש את האתגר החדש שלכם ולפרוץ החוצה במובן התודעתי והמקצועי. אנחנו לא נחזור לעולם הישן אף פעם ונגמרו הימים של להתחבא מאחורי תמונה או אתר. היום צריך ומומלץ לספר את מה שאתם יודעים ויש להפוך גם ל"אושיות רשת" מקצועיים על מנת להגיע למצב בו המילים שלכם ישפיעו על כל מי שצופה בכם. כדי להניע את התהליך, נעבור על 10 כללים שתוכלו לעשות כדי להשפיע יותר על המיתוג האישי שלכם, כולל כמה צריך לפרסם, מתי לפרסם, מה לפרסם, וכיצד לנצל כמה מהתכונות המגניבות של לינקדאין. נוכחות חזקה בלינקדאין תוביל אתכם לשימוש נכון ואפקטיבי.
תהיו בקשר
שד' ההסתדרות 46,חיפה מרקוני 27,חיפה
ימים א'-ה': 08:00-21:00
ימי ו: 08:00-13:00
טלפון: 074-760-0700
השאירו פרטים עכשיו